Terug

  • Uniek en exclusief
  • Handgeschilderde producten
  • 14 dagen bedenktijd

Menu

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Hulp bij bestellen

Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren. 
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen op 0599-858878
Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 10:00 en 18:00 uur. 

Per email kunt u ons bereiken op info@hangpot.nl

Normaliter heeft u binnen 24 uur antwoord.

Tenslotte kunt u ook gebruik maken van het formulier op deze pagina aan de rechterzijde om uw vraag te stellen.

1.2 Minimum bestelbedrag

1.3 Maximum bestelbedrag

1.4 Combineren van bestellingen

1.5 Annuleren

1.6 Bevestiging en factuur

1.7 Registreren

2. Betalen

2.1 Probleem met online betalen

Heeft u een probleem om online te betalen, bijvoorbeeld met iDeal ?
Als u iDeal aanklikt als betaalmethode, moet er een keuzebalk verschijnen met de namen van de aangesloten banken. Als deze niet verschijnt, en u dus niet verder kunt met uw betaling, ligt dit meestal aan de cookie instellingen in uw browser. Het gehele bestelproces maakt gebruik van tijdelijke cookies om de artikelen op te slaan. Dit is volstrekt ongevaarlijk, maar wel noodzakelijk voor het maken van een bestelling. Als de browser geen of slechts beperkt cookies accepteert, kan dit de reden zijn dat u per Ideal geen betaling kunt verrichten. De oplossing is om cookies wel of uitgebreider toe te staan, waarne de keuzebalk voor de bank wel verschijnt en u uw betaling kunt maken.

2.2 Betaalmethodes

2.3 iDeal betalingen

2.4 Per bankoverschijving betalen

2.5 BTW

3. Contact

3.1 Contactgegevens

Hangpot.nl, onderdeel van Petsonline V.O.F.

Handelsstraat 40
9501 EV Stadskanaal

Telefoon : 0599-858878

Email :info@hangpot.nl
KvK : 67683541
BTW: NL857128590B01
Bank: ING
IBAN : NL59INGB0006300362
BIC: INGBNL2A

4. Klachten

4.1 Klachten procedure

Hangpot.nl neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email.
Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

5. Retourneren

5.1 Termijn voor retouren

Na ontvangst van uw product, heeft u 14 dagen de tijd om het zonder opgaaf van redenen aan ons te retourneren (artikel 6 van de algemene voorwaarden).

De retourprocedure is als volgt.

  • Vul het retourformulier in.
  • Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Frankeer voldoende en stuur het product op, samen met het retourformulier.De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.
  • Na ontvangst controleren wij het product op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Let op dat gebruikte of beschadigde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
  • Indien alles in orde is, storten wij uw aankoopbedrag op uw rekening terug.

5.2 Adres voor retouren

5.3 Terugbetalen van retouren

5.4 Verzendkosten voor retouren

6. Verzenden en verzendkosten

6.1 Verzending van bestellingen

Indien het artikel op voorraad is, zal het binnen 1 tot 2 werkdagen worden verstuurd. Wij verzenden via GLS die het pakketje binnen 24 uur bij u aflevert op dinsdag tot en met zaterdag. U ontvangt de track & trace code zodra uw pakket is verzonden zodat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. 

6.2 Verzendkosten

6.3 Afhalen van bestellingen

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box